Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun şehir analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve nazarıitibar alanları kabil bileğmeslekkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların meslekletmeniz kucakin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, onat maliyette masnu zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trampa filvaki inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu alırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek yer heybetli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Selen ve komünikasyon teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş süreçlerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu.